CHP Milletvekili Demirel dağlarda… Son seçimde CHP’ye 1 oy çıkan köye gidip referandumda hayır oyu istedi

Tanıyanlar bilir… Cumhuriyet Halk Partisi Bursa Milletvekili Kemal Demirel ayağına hiç üşenmez. Kent içinde pek çok mahalleye yürüyerek gider, yollarda karşılaştıklarıyla görüşmeyi sever.
Aynı şekilde, köylerde siyaset yapmaktan da çok hoşlanır.
Özellikle…
Unutulmuş dağ köylerine gitmeyi, oralarda insanlarla bire bir temas kurup siyaset yapmayı daha çok tercih eder.
Hatta…
CHP Bursa İl Başkanı olduğu dönemde, dağ köylerinde birer gece kalarak değişik bir siyaset yolu izlediği gibi dönemin CHP Genel Başkanı olan Deniz Baykal’ın bile Keles’in köylerinde konuk olmasını sağladı.
Telefonla aradığında, yine dağ köylerinden geliyordu.
“Yanımda Büyükorhan İlçe Başkanımız Ali Sevim var. Onunla birlikte çok özel bir köye gittik” diye söze başladı.
Gittikleri köy Büyükorhan’a iki kilometre uzaklıktaki Hemşeriler Köyü. Dağ bölgesinin diğer köyleri gibi burada da yaşam koşulları çok zor.
Onun için…
Kente sürekli göç veren Hemşeriler Köyü’nün nüfusu 2000 sayımlarında 279 iken, 2007’de nüfus 266’ya gerilemiş.
CHP Bursa Milletvekili Kemal Demirel heyecanla şunu aktardı:
“Hemşeriler Köyü’nden son seçimde partimize yalnızca 1 oy çıkmış. İlçe başkanımızla birlikte bu köye geldik ve referandumda neden hayır oyu verilmesi gerektiğini anlattık. İkna ettiğimize inanıyorum.”
Gittiği tek yer Hemşeriler Köyü değil elbette. Demirel, dağ bölgesinde hem Orhaneli, hem Büyükorhan’nda da çalışmalara katıldığını anlattı.
Özellikle Büyükorhan merkez ve köylerindeki referandum çalışması sırasında gördüklerini paylaştı..
İzlenimlerini de şöyle anlattı:
“Gittiğim her yerde şunu görüyorum. Partimize karşı halkımızda artan bir ilgi var. Bu, şehir merkezindeki mahallelerde de böyle, en uzak ilçelerin en uzak köylerinde de aynı şekilde. Referandumda neden oyu hayır verilmesi gerektiğini anlattığımızda da insanlarımız büyük ilgi gösteriyorlar. Ben bu referandumun sonucunun hayır çıkacağına inanıyorum.”

About leothemaster

5 Ekim 1969 yılı Ankara doğumluyum. İlköğretim, lise ve üniversiteyi de Ankara’da okudum. 1995 yılında ise ODTÜ Fizik bölümünden mezun oldum. 1990′lı yıllarda başlayan bilişim hayatım, 2004 yılında biraz kabuk değiştirdi. Levent, Leo oldu ve LeoTheMaster olarak tanındım. İçimdeki yazma isteğini sanal ortama aktarmak için ilk blog sayfamı açtım. Bu başlangıçla birlikte Türkiye’deki ilk blog yazarlarından birisiyim. Uzun yıllardır blog yazıyorum ve pek çok blog sayfam var. Ayrıca köşe yazıları, İngilizce ve Türkçe teknolojik sunu / makalelerim var.
Bu yazı Genel içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.